Regulamin
Wszystkie transakcje są oparte i podlegają warunkom wydrukowanym poniżej, które mają pierwszeństwo przed wszelkimi innymi warunkami, a w niniejszym dokumencie „firma” oznacza CARTEL COLOR ROBERT GRODECKI NIP: 6781703974 z siedzibą przy ul. Szybka 11 , 31-831 Kraków
SUFITPODWIESZANY.PL – WARUNKI SPRZEDAŻY ONLINE I SPRZEDAŻY NA ODLEGŁOŚĆ
1. Te warunki
1.1 Co obejmują te warunki. Są to warunki, na jakich dostarczamy Państwu produkty.
1.2 Dlaczego warto je przeczytać. Prosimy o uważne zapoznanie się z niniejszymi warunkami przed złożeniem do nas zamówienia. Warunki te informują Cię, kim jesteśmy, w jaki sposób dostarczymy Ci produkty, w jaki sposób Ty i my możemy zmienić lub zakończyć umowę, co zrobić, jeśli wystąpi problem i inne ważne informacje. Jeśli uważasz, że w tych warunkach jest błąd, skontaktuj się z nami w celu omówienia.
1.3 Czy jesteś klientem biznesowym czy konsumentem? W niektórych obszarach przysługują Ci różne prawa wynikające z niniejszych warunków, w zależności od tego, czy jesteś przedsiębiorcą, czy konsumentem. Jesteś konsumentem, jeśli:
• Jesteś osobą fizyczną.
• Kupujesz od nas produkty w całości lub głównie do użytku osobistego (nie do użytku w związku z Twoją działalnością handlową, gospodarczą, rzemieślniczą lub zawodową).
1.4 Jeśli jesteś klientem biznesowym, jest to cała nasza umowa z Tobą. Jeśli jesteś klientem biznesowym, niniejsze warunki stanowią całość umowy między nami w związku z Twoim zakupem. Przyjmujesz do wiadomości, że nie polegałeś na żadnym oświadczeniu, obietnicy, oświadczeniu, zapewnieniu lub gwarancji złożonej lub udzielonej przez nas lub w naszym imieniu, które nie jest określone w niniejszych warunkach i że nie będziesz mieć żadnych roszczeń z tytułu niewinnego lub wynikającego z zaniedbania wprowadzenia w błąd lub zaniedbania na podstawie dowolnego oświadczenia zawartego w niniejszej umowie.
2. Informacje o nas i jak się z nami skontaktować
2.1 Kim jesteśmy. Jesteśmy firmą Cartel Color Robert Grodecki działającą pod nazwą domeny sufitpodwieszany.pl , działalnością jednoosobową zarejestrowaną w Polsce. Numer rejestracyjny naszej firmy to 6781703974, a nasza siedziba znajduje się pod adresem ul. Szybka 11, 31-831 Kraków
2.2 Jak się z nami skontaktować. Możesz skontaktować się z nami, dzwoniąc do naszego zespołu obsługi klienta pod numer 12-259-60-68 lub pisząc do nas na adres biuro@cartelcolor.com lub wypełniając nasz formularz internetowy.
2.3 Jak możemy się z Tobą skontaktować. Jeśli będziemy musieli się z Tobą skontaktować, zrobimy to telefonicznie lub pisemnie na adres e-mail lub adres pocztowy, który podałeś nam w zamówieniu.
2.4 „Pisanie” obejmuje e-maile. Kiedy w niniejszych warunkach używamy słów „pisanie” lub „napisane”, dotyczy to również wiadomości e-mail.
3. Nasza umowa z tobą
3.1 Jak przyjmiemy Twoje zamówienie. Nasza akceptacja Twojego zamówienia nastąpi, gdy wyślemy Ci wiadomość e-mail, aby je zaakceptować, w którym to momencie zostanie zawarta umowa między Tobą a nami.
3.2 Jeśli nie możemy przyjąć Twojego zamówienia. Jeśli nie będziemy w stanie przyjąć Twojego zamówienia, poinformujemy Cię o tym pisemnie i nie obciążymy Cię opłatą za produkt. Może to być spowodowane brakiem produktu w magazynie, nieoczekiwanymi ograniczeniami naszych zasobów, których nie mogliśmy racjonalnie zaplanować, ponieważ uzyskana dla Ciebie ocena kredytowa nie spełnia naszych minimalnych wymagań, ponieważ wykryliśmy błąd w cenę lub opisie produktu, lub dlatego, że nie jesteśmy w stanie dotrzymać określonego przez Ciebie terminu dostawy.
3.3 Twój numer zamówienia. Przypiszemy numer zamówienia do Twojego zamówienia i poinformujemy Cię, kiedy przyjmujemy Twoje zamówienie. Pomoże nam, jeśli podasz nam numer zamówienia za każdym razem, gdy skontaktujesz się z nami w sprawie swojego zamówienia.
4. Nasze produkty
4.1 Produkty mogą nieznacznie różnić się od ich zdjęć. Zdjęcia produktów na naszej stronie internetowej lub w naszej broszurze służą wyłącznie do celów ilustracyjnych. Chociaż dołożyliśmy wszelkich starań, aby kolory były wyświetlane dokładnie, nie możemy zagwarantować, że reprezentowane kolory dokładnie odzwierciedlają kolor produktów. Twój produkt może się nieznacznie różnić od tych zdjęć.
4.2 Opakowanie produktu może się różnić. Opakowanie produktu może różnić się od przedstawionego na zdjęciach na naszej stronie internetowej lub w naszej broszurze.
4.3 Upewnienie się, że Twoje pomiary są dokładne. Jeśli wykonujemy produkt zgodnie z pomiarami, które nam przekazałeś, jesteś odpowiedzialny za zapewnienie, że te pomiary są prawidłowe. Informacje i wskazówki dotyczące pomiaru można znaleźć na naszej stronie internetowej lub kontaktując się z nami.
5. Twoje prawa do wprowadzania zmian Jeśli chcesz dokonać zmiany w zamówionym produkcie, skontaktuj się z nami. Poinformujemy Cię, czy zmiana jest możliwa. Jeśli to możliwe, poinformujemy Cię o wszelkich zmianach w cenie produktu, terminie dostawy lub o czymkolwiek innym, co byłoby konieczne w wyniku żądanej zmiany i poprosimy o potwierdzenie, czy chcesz kontynuować reszta. Jeżeli nie możemy dokonać zmiany lub konsekwencje wprowadzenia zmiany są dla Ciebie nie do zaakceptowania, możesz chcieć rozwiązać umowę (patrz punkt 8, Twoje prawa do rozwiązania umowy).
6. Nasze prawa do wprowadzania zmian
6.1 Drobne zmiany w produktach. Możemy zmienić produkt:
(a) w celu odzwierciedlenia zmian w odpowiednich przepisach i wymaganiach regulacyjnych; oraz
b) wprowadzenie drobnych technicznych dostosowań i ulepszeń. Zmiany te nie wpłyną na korzystanie z produktu.
6.2 Zmiany niniejszych warunków. Ponadto możemy wprowadzać zmiany do niniejszych warunków, które wejdą w życie po ich opublikowaniu na naszej stronie internetowej. Warunki, które mają zastosowanie do Ciebie, będą warunkami obowiązującymi w momencie złożenia zamówienia.
7. Dostarczanie produktów
7.1 Koszty dostawy. Koszty dostawy będą takie, jak
(a) określone na naszych stronach zamówień, jeśli złożyłeś zamówienie online;
(b) poinformowany przez telefon;
(c) określone w naszej broszurze; lub
(d) poinformowany w trakcie wymiany wiadomości e-mail.
7.2 Kiedy dostarczymy produkty. Podczas procesu zamówienia poinformujemy Cię, kiedy dostarczymy Ci produkty. Dostarczymy Ci produkty tak szybko, jak to możliwe, a w każdym razie w ciągu 14 dni od daty lub godziny wskazanej przez nas do dostawy lub 14 dni od dnia, w którym powiadomiliśmy Cię, że towary są dostępne do dostawy.
7.3 Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia pozostające poza naszą kontrolą. Jeśli dostawa naszych produktów jest opóźniona z powodu zdarzenia, na które nie mamy wpływu (w tym między innymi: pożaru, elementów zamieszek społecznych, strajków lub lokautów, sporu przemysłowego, braku surowców paliwowych, spóźnionego otrzymania specyfikacji lub inne niezbędne informacje, akty, nakazy lub przepisy rządu, opóźnienia ze strony wykonawcy lub podwykonawcy lub dostawcy lub przewoźnika), skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe, aby Cię o tym powiadomić i podejmiemy kroki w celu zminimalizowania efekt opóźnienia. Pod warunkiem, że to zrobimy, nie będziemy ponosić odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane wydarzeniem, ale jeśli istnieje ryzyko znacznego opóźnienia, możesz skontaktować się z nami, aby zakończyć umowę i otrzymać zwrot pieniędzy za wszelkie produkty, za które zapłaciłeś, ale nie otrzymałeś.
7.4 Odbiór przez Ciebie. Jeśli poprosiłeś o odbiór produktów z naszej siedziby, możesz je od nas odebrać w dowolnym momencie w normalnych godzinach pracy w dni powszednie. O możliwości odbioru osobistego, kontaktuje się z Państwem w celu rezerwacji towaru (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy).
7.5 Jeśli nie jesteś pod adresem dostawy, gdy produkt jest dostarczany. Wszystkie dostawy wymagają podpisu (głownie za pobraniem). Jeśli pod Twoim adresem nie ma nikogo, kto mógłby odebrać dostawę, skontaktujemy się z Państwem. Możesz być odpowiedzialny za koszty ponownej dostawy. W momencie gdy nie odbierzesz produktów zakupionych za pobraniem, które zostały wysłane na podstawie zawarcia umowy przez sklep internetowy, możemy obciążyć Cię kosztami dostaw, na podstawie noty księgowej.
7.6 Jeśli nie zorganizujesz ponownie dostawy. Jeśli nie odbierzesz od nas produktów zgodnie z ustaleniami lub jeśli po nieudanej dostawie do Ciebie nie zorganizujesz ponownie dostawy lub nie odbierzesz ich z magazynu dostaw, skontaktujemy się z Tobą w celu uzyskania dalszych instrukcji i możemy obciążyć Cię kosztami przechowywania i wszelkie dalsze koszty dostawy. Jeżeli pomimo naszych uzasadnionych starań nie będziemy w stanie skontaktować się z Tobą lub ponownie zorganizować dostawy lub odbioru w ciągu 14 dni od daty dostawy, możemy:
(a) rozwiązać umowę i zastosowanie będzie miała klauzula 10.2; lub
(b) podwyższyć cenę towarów do rzeczywistej ceny towarów w dniu faktycznej dostawy.
7.7 Twoje prawa, jeśli dostarczymy towary z opóźnieniem. Jeśli jesteś konsumentem, masz prawa, jeśli z opóźnieniem dostarczymy jakikolwiek towar. Jeśli nie dotrzymamy terminu dostawy jakichkolwiek towarów, możesz traktować umowę jako rozwiązaną od razu, jeśli ma zastosowanie którakolwiek z poniższych sytuacji:
(a) odmówiliśmy dostawy towarów; lub
(b) dostawa w terminie dostawy była niezbędna (biorąc pod uwagę wszystkie istotne okoliczności) i poinformowałeś nas o tym w momencie składania zamówienia.
7.8 Kiedy stajesz się odpowiedzialny za produkty. Za produkt będący produktem odpowiadasz od chwili, gdy dostarczymy produkt na adres, który nam podałeś lub pod wskazanym przez Ciebie adresem lub zorganizowanym przez Ciebie przewoźnikiem odbierze go od nas.
7.9 Kiedy jesteś właścicielem produktów. Jesteś właścicielem produktu, gdy otrzymamy za niego pełną płatność.
7.10 Co się stanie, jeśli nie podasz nam wymaganych informacji. Możemy potrzebować od Ciebie
pewnych informacji, abyśmy mogli dostarczyć Ci produkty. Jeśli tak, zostanie to podane w opisie
produktów na naszej stronie internetowej, w naszej broszurze, przekazane przez telefon lub w
trakcie wymiany e-maili. Skontaktujemy się z Tobą, aby poprosić o te informacje. Jeśli nie
przekażesz nam tych informacji w rozsądnym terminie od momentu, w którym o to poprosimy, lub
jeśli podasz nam niekompletne, nieprawidłowe informacje, możemy rozwiązać umowę (i
zastosowanie będzie miała klauzula 10.2) lub naliczyć dodatkową opłatę w rozsądnej kwocie aby
zrekompensować nam wszelką dodatkową pracę, która jest wymagana w wyniku.
7.11 Powody, dla których możemy zawiesić dostawę produktów do Ciebie. Możemy być
zmuszeni zawiesić dostawę produktu w celu:
(a) rozwiązania problemów technicznych lub wprowadzenia drobnych zmian technicznych;
(b) zaktualizować produkt, aby odzwierciedlić zmiany w odpowiednich przepisach i wymaganiach
regulacyjnych;
(c) wprowadzać zmiany w produkcie zgodnie z żądaniem lub powiadomieniem przez nas (patrz
punkt 6).
7.12 Twoje prawa w przypadku zawieszenia dostaw produktów. Skontaktujemy się z Tobą z
wyprzedzeniem, aby poinformować Cię, że wstrzymamy dostawę produktu, chyba że problem
jest pilny lub nagły. Jeśli będziemy musieli zawiesić produkt na dłużej niż 60 dni, dostosujemy
cenę tak, abyś nie płacił za produkty, gdy są zawieszone. Możesz skontaktować się z nami w
celu rozwiązania umowy na produkt, jeśli ją zawiesimy lub poinformujemy Cię, że zamierzamy ją
zawiesić, w każdym przypadku na okres dłuższy niż 60 dni, a my zwrócimy wszelkie kwoty, które
zapłaciłeś z góry za produkt w okresie po rozwiązaniu umowy.
7.13 Możemy również zawiesić dostawę produktów, jeśli nie zapłacisz. Jeśli nie zapłacisz nam za
produkty, kiedy powinieneś (patrz punkt 14.4) i nadal nie dokonasz płatności w ciągu 14 dni od
przypomnienia przez nas, że płatność jest należna, możemy zawiesić dostawę produktów, dopóki
nam nie zapłacisz zaległe kwoty. Skontaktujemy się z Tobą, aby poinformować Cię, że
zawieszamy dostawę produktów. Nie zawiesimy produktów, w przypadku których kwestionujesz
nieopłaconą fakturę (patrz punkt 14.7). Nie pobieramy opłat za produkty w okresie, w którym są
one zawieszone. Oprócz zawieszenia produktów możemy również naliczyć odsetki od zaległych
płatności (patrz punkt 14.6).
7.14 Nadwyżka lub niedostateczna podaż. W przypadku, gdy dostarczamy do 10% mniej
produktów niż zamówione, nie jesteśmy zobowiązani do uzupełnienia niedostarczonej dostawy,
ale zwrócimy Ci proporcjonalny zwrot za ilość niedostarczonych towarów. W przypadku, gdy
dostarczamy do 10% więcej produktów niż zamówiono, możemy, według własnego uznania i po
rozsądnym powiadomieniu, odebrać od Ciebie dodatkowe produkty.
8. Twoje prawa do rozwiązania umowy
8.1 Zawsze możesz rozwiązać z nami umowę. Twoje prawa po rozwiązaniu umowy będą zależeć
od tego, co kupiłeś, czy jest z tym coś nie tak, jak działamy, kiedy zdecydujesz się rozwiązać
umowę i czy jesteś klientem indywidualnym czy biznesowym:
(a) Jeśli zakupiony produkt jest wadliwy lub błędnie opisany, możesz mieć prawo do rozwiązania
umowy (lub do naprawy lub wymiany produktu lub ponownego wykonania usługi lub do
odzyskania części lub całości swoich pieniędzy), patrz punkt 12, jeśli nie konsumentem i klauzulą
13, jeśli prowadzisz działalność gospodarczą;
(b) Jeśli chcesz rozwiązać umowę z powodu czegoś, co zrobiliśmy lub poinformowaliśmy Cię, że
zamierzamy zrobić, patrz punkt 8.2;
(c) Jeśli jesteś konsumentem i właśnie zmieniłeś zdanie na temat produktu, patrz punkt
8.3. Możesz otrzymać zwrot pieniędzy, jeśli jesteś w okresie odstąpienia od umowy, ale może to
podlegać potrąceniom i będziesz musiał pokryć koszty zwrotu wszelkich produktów;
(d) We wszystkich innych przypadkach (jeśli nie ponosimy winy i nie jesteś konsumentem
korzystającym z prawa odstąpienia od umowy), patrz punkt 8.6.
8.2 Zakończenie umowy z powodu czegoś, co zrobiliśmy lub zamierzamy zrobić. Jeśli
wypowiadasz umowę z powodu określonego w (a) do (e) poniżej, umowa wygaśnie natychmiast,
a my zwrócimy Ci pełną kwotę za wszelkie produkty, które nie zostały dostarczone, a także
możesz mieć prawo do odszkodowania. Powody są następujące:
(a) poinformowaliśmy Cię o nadchodzącej zmianie produktu lub niniejszych warunków, na które
nie zgadzasz się (patrz punkt 6.2);
(b) poinformowaliśmy Cię o błędzie w cenie lub opisie zamówionego produktu, a Ty nie chcesz
kontynuować;
(c) istnieje ryzyko, że dostawa produktów może zostać znacznie opóźniona z powodu zdarzeń
pozostających poza naszą kontrolą;
(d) wstrzymaliśmy dostawę produktów z przyczyn technicznych lub powiadomiliśmy Cię, żezamierzamy je zawiesić z przyczyn technicznych, każdorazowo na okres dłuższy niż 60 dni
8.3 Korzystanie z prawa odstąpienia od umowy, jeśli jesteś konsumentem (Ustawa z dnia 2014 o prawach konsumenta). Jeśli jesteś konsumentem, to w przypadku większości produktów kupowanych przez Internet lub na odległość masz prawo zmienić zdanie w ciągu 14 dni od dnia, w którym Ty (lub wyznaczona przez Ciebie osoba) otrzymałeś produkty i otrzymałeś zwrot pieniędzy. Jeśli Twoje produkty są podzielone na kilka dostaw w różnych dniach, masz do 14 dni od dnia, w którym Ty (lub wyznaczona przez Ciebie osoba) otrzyma ostatnią dostawę. Prawa te, wynikające z Regulaminu Umów Konsumenckich 2014, zostały szczegółowo wyjaśnione w niniejszym regulaminie. Zapoznaj się z klauzulą 8.5, aby zapoznać się z przykładami okoliczności, w których nie masz prawa odstąpić od umowy i otrzymać zwrotu pieniędzy.
8.4 Korzystanie z prawa odstąpienia od umowy, jeśli prowadzisz firmę. Masz prawo zmienić zdanie 7 dni roboczych po otrzymaniu towaru i otrzymaniu zwrotu pieniędzy. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musisz przekazać firmie Cartel Color pisemne powiadomienie pocztą elektroniczną lub faksem, podając szczegóły zamówionych towarów i datę otrzymania. Powiadomienie telefonicznie jest niedopuszczalne. Jeśli skorzystasz z prawa do odstąpienia od umowy po dostarczeniu towaru, będziesz odpowiedzialny za zwrot towaru do Cartel Color na własny koszt. Wszystkie zwracane produkty muszą być w oryginalnym opakowaniu i odesłane do nas w ciągu siedmiu dni roboczych od otrzymania. Zwracany towar musi być jeszcze zapieczętowany, nieotwarty i w idealnym stanie. Towary, które nie spełniają tego warunku, nie mogą zostać zwrócone. Zgadzasz się zapłacić nam opłatę za uzupełnienie zapasów za zwrócone towary.
8.5 Gdy konsumenci nie mają prawa do zmiany zdania. Twoje prawo jako konsumenta do zmiany zdania nie ma zastosowania w odniesieniu do:
(a) produktów zapieczętowanych w celach ochrony zdrowia lub higieny, jeżeli zostały one otwarte po ich otrzymaniu;
(b) wszelkie produkty, które po dostarczeniu zostają nierozłącznie zmieszane z innymi przedmiotami; oraz
(c) produkty na zamówienie, które są lub zostały wykonane na zamówienie.
8.6 Zakończenie umowy bez naszej winy i nie ma prawa zmienić zdania. Nawet jeśli nie ponosimy winy i nie jesteś konsumentem, który ma prawo zmienić zdanie (patrz punkt 8.1), nadal możesz rozwiązać umowę przed jej zakończeniem, ale być może będziesz musiał zapłacić nam odszkodowanie. Umowa na produkty zostaje zakończona z chwilą dostarczenia i opłacenia produktu. Jeśli chcesz rozwiązać umowę przed jej zakończeniem, gdy nie ponosimy winy i nie jesteś konsumentem, który zmienił zdanie, skontaktuj się z nami, aby nas o tym powiadomić. Umowa wygaśnie natychmiast, a my zwrócimy wszelkie kwoty zapłacone przez Ciebie za niedostarczone produkty, ale możemy odliczyć od tego zwrotu (lub, jeśli nie dokonałeś przedpłaty)
9. Jak rozwiązać z nami umowę (w tym jeśli jesteś konsumentem, który zmienił zdanie)
9.1 Poinformuj nas, że chcesz rozwiązać umowę. Aby zakończyć umowę z nami, poinformuj nas o tym, wykonując jedną z następujących czynności:
(a) Telefon lub e-mail. Zadzwoń lub wyślij e-mail do obsługi klienta, korzystając z danych
kontaktowych w punkcie 2.2. Podaj swoje imię i nazwisko, adres domowy, szczegóły zamówienia oraz, jeśli to możliwe, numer telefonu i adres e-mail.
(b) Pocztą. Po prostu napisz do nas na ten adres, podając szczegóły dotyczące tego, co kupiłeś, kiedy złożyłeś zamówienie lub otrzymałeś, a także swoje imię i nazwisko oraz adres.
9.2 Zwrot produktów po zakończeniu umowy. Jeśli z jakiegokolwiek powodu zakończysz umowę po wysłaniu produktów do Ciebie lub ich otrzymaniu, musisz je nam zwrócić. Należy zwrócić produkty osobiście do miejsca, w którym je kupiłeś, lub odesłać je do nas na adres podany w zamówieniu. Zadzwoń lub wyślij e-mail do obsługi klienta, korzystając z danych kontaktowych w punkcie 2.2, aby uzyskać etykietę zwrotną lub umówić się na odbiór. Jeśli jesteś konsumentem korzystającym z prawa odstąpienia od umowy, musisz odesłać produkty w ciągu 14 dni od poinformowania nas o chęci rozwiązania umowy.
9.3 Kiedy pokryjemy koszty zwrotu.
Pokryjemy koszty zwrotu:
(a) jeśli produkty są wadliwe lub błędnie opisane (nie dotyczy uszkodzonych przesyłek przez kurierów); lub
(b) jeśli rozwiązujesz umowę, ponieważ poinformowaliśmy Cię o nadchodzącej zmianie produktu lub niniejszych warunków, błędzie w cenie lub opisie, opóźnieniu dostawy z powodu zdarzeń pozostających poza naszą kontrolą lub ponieważ masz prawo zrobić to w wyniku czegoś, co zrobiliśmy źle. We wszystkich innych okolicznościach musisz ponieść koszty zwrotu.
9.4 Co pobieramy za odbiór przez Naszego kuriera. Jeśli odpowiadasz za koszty zwrotu, a my odbieramy od Ciebie produkt, obciążymy Cię bezpośrednim kosztem odbioru. Koszty odbioru zostaną Państwu podane przed odbiorem. Jeśli masz alternatywną opcję zwrotu produktów do nas, chętnie omówimy to z Tobą.
9.5 Jak zwrócimy Ci pieniądze. Jeśli masz prawo do zwrotu pieniędzy zgodnie z tymi warunkami, zwrócimy Ci cenę, którą zapłaciłeś za produkty, w tym koszty dostawy, metodą użytą do płatności. Możemy jednak dokonać potrąceń od ceny, jak opisano poniżej.
9.6 Kiedy możemy dokonać potrącenia ze zwrotów, jeśli jesteś konsumentem korzystającym z prawa do odstąpienia od umowy. Jeśli korzystasz z prawa odstąpienia od umowy:
(a) Możemy obniżyć zwrot ceny (z wyłączeniem kosztów dostawy) w celu odzwierciedlenia zmniejszenia wartości produktów, jeśli zostało to spowodowane przez Twoje postępowanie z nimi w sposób co nie byłoby dozwolone w sklepie. Jeśli zwrócimy Ci zapłaconą cenę, zanim będziemy mogli sprawdzić produkty, a później odkryjesz, że obchodziłeś się z nimi w niedopuszczalny sposób, musisz zapłacić nam odpowiednią kwotę.
(b) Maksymalny zwrot kosztów dostawy to koszty dostawy najtańszą oferowaną przez nas metodą dostawy.
9.7 Kiedy zostanie dokonany zwrot pieniędzy. Wszelkie należne Ci zwroty dokonamy tak szybko, jak to możliwe. Jeśli jesteś konsumentem korzystającym z prawa odstąpienia od umowy, to:
(a) Zwrot pieniędzy wykonamy do 14 dni roboczych od otrzymaniu produktów zwrotnych w Naszej siedzibie przy ul. Szybka 11, 31-831 w Krakowie. Aby uzyskać informacje o tym, jak zwrócić nam produkt, zobacz punkt 9.2.
(b) We wszystkich innych przypadkach zwrot zostanie dokonany w ciągu 14 dni od poinformowania nas o zmianie zdania
10. Nasze prawa do rozwiązania umowy
10.1 Możemy rozwiązać umowę, jeśli ją złamiesz. Możemy rozwiązać umowę dotyczącą produktu w dowolnym momencie, pisząc do Ciebie, jeśli:
(a) nie dokonasz żadnej płatności w terminie i nadal nie dokonasz płatności w ciągu 14 dni od przypomnienia Ci, że płatność jest należna ;
(b) nie przekażesz nam w rozsądnym terminie od nas o to poproszenia informacji, które są nam niezbędne do dostarczenia produktów; lub
(c) nie pozwolisz nam w rozsądnym czasie dostarczyć Ci produktów lub odebrać je od nas.
10.2 Musisz nam zrekompensować, jeśli złamiesz umowę. Jeśli zakończymy umowę w sytuacjach określonych w punkcie 10.1, zwrócimy wszelkie pieniądze, które zapłaciłeś z góry za produkty, których nie dostarczyliśmy, ale możemy potrącić lub obciążyć Cię rozsądną rekompensatą za koszty netto, które poniesiemy w wyniku Twojego zerwanie umowy.
10.3 Zakończenie umowy o ogłoszenie upadłości lub niewypłacalności. Wielu z nas wypowiada umowę, jeśli (i) jesteś konsumentem i zbankrutujesz lub podlegasz egzekucji lub obciążeniu jakimkolwiek Twoim towarem lub majątkiem, lub (ii) jeśli jesteś klientem biznesowym i wchodzisz do likwidacja, inna niż dobrowolna likwidacja w celu połączenia lub odbudowy, lub wyznaczenie Odbiorcy lub zarządcy majątku lub aktywów lub jakiejkolwiek ich części.
10.4 Możemy wycofać produkt. Możemy przestać dostarczać produkt bez powiadomienia, ale zwrócimy wszelkie kwoty zapłacone z góry za produkty, które nie zostaną dostarczone.
11. Jeśli wystąpi problem z produktem Jak powiedzieć nam o problemach. W przypadku jakichkolwiek pytań lub reklamacji dotyczących produktu prosimy o kontakt. Możesz zadzwonić do naszego zespołu obsługi klienta, korzystając z danych kontaktowych podanych w punkcie 2.2.
12. Twoje prawa z tytułu wadliwych produktów, jeśli jesteś konsumentem
12.1 Jeśli jesteś konsumentem, jesteśmy prawnie zobowiązani do dostarczania produktów zgodnych z niniejszą umową. Poniżej znajdziesz podsumowanie swoich kluczowych praw związanych z produktami. Żadne z postanowień niniejszych warunków nie wpłynie na Twoje
prawa. Podsumowanie Twoich kluczowych praw Ustawa o prawach konsumenta z 2014 r. mówi, że produkty muszą być zgodne z opisem, odpowiednie do celu i zadowalającej jakości. W ciągu przewidywanego okresu użytkowania Twojego produktu Twoje prawa uprawniają Cię do:
a) Do 30 dni: jeśli Twoje produkty są wadliwe, możesz otrzymać natychmiastowy zwrot pieniędzy. Zobacz także punkt 8.3.
12.2 Twój obowiązek zwrotu odrzuconych produktów. Jeśli chcesz skorzystać ze swoich praw do odrzucenia produktów, musisz je nam odesłać lub (jeśli nie nadają się do wysłania) zezwolić nam na ich odebranie od Ciebie. Pokryjemy koszty wysyłki lub odbioru. Zadzwoń lub wyślij e-mail do obsługi klienta, korzystając z danych kontaktowych podanych w punkcie 2.2.
13. Twoje prawa w odniesieniu do wadliwych produktów, jeśli prowadzisz firmę
13.1 Jeśli jesteś klientem biznesowym, gwarantujemy, że w momencie dostawy i przez okres 12 miesięcy od daty dostawy (okres gwarancji), wszelkie produkty będą:
(a) wolne od wad materiałowych w zakresie projektu, materiału i wykonania; oraz
(b) być zadowalającej jakości 13.2 Z zastrzeżeniem punktu 13.3, jeśli:
(a) w okresie gwarancyjnym w rozsądnym terminie od wykrycia, że produkt nie spełnia warunków gwarancji określonej w punkcie 13.1, powiadomisz nas na piśmie;
(b) mamy rozsądną możliwość zbadania takiego produktu; oraz
(c) zwrócisz nam taki produkt na nasz koszt, my, według naszego uznania, naprawimy lub wymienimy wadliwy produkt lub zwrócimy pełną cenę wadliwego produktu.
13.3 Nie ponosimy odpowiedzialności za niezgodność produktu z gwarancją określoną w punkcie 13.1, jeśli:
(a) użytkownik będzie dalej korzystał z takiego produktu po przekazaniu zawiadomienia zgodnie z punktem 13.2(a);
(b) wada wynika z nieprzestrzegania naszych ustnych lub pisemnych instrukcji dotyczących przechowywania, instalacji, uruchomienia, użytkowania lub konserwacji produktu lub (jeśli ich nie ma) dobrych praktyk handlowych;
(c) wada powstaje w wyniku postępowania przez nas z jakimkolwiek rysunkiem, projektem lub specyfikacją dostarczoną przez Klienta;
(d) zmieniasz lub naprawiasz produkt bez naszej pisemnej zgody; lub
(e) wada powstała w wyniku normalnego zużycia, celowego uszkodzenia, zaniedbania lub nienormalnych warunków pracy.
13.4 Dołożymy wszelkich uzasadnionych starań, aby przekazać Państwu korzyści wynikające z gwarancji producenta w odniesieniu do produktów.
13.5 Z wyjątkiem przypadków przewidzianych w niniejszym punkcie 13, nie ponosimy wobec Ciebie żadnej odpowiedzialności za niezgodność produktu z gwarancją określoną w punkcie 13.1.
13.6 Niniejsze warunki mają zastosowanie do wszelkich naprawionych lub wymienionych produktów dostarczonych przez nas zgodnie z punktem 13.2.
14.1 Gdzie znaleźć cenę produktu. Ceną produktu (bez podatku VAT) będzie cena:
(a) wskazana na naszych stronach zamówienia, jeśli złożyłeś zamówienie online;
(b) poinformowany przez telefon;
(c) określone w naszej broszurze; lub
(d) poinformowany w trakcie wymiany wiadomości e-mail. Dokładamy wszelkich starań, aby cena produktu, który został Państwu zalecony, była prawidłowa. Jednak proszę zapoznać się z punktem 14.3, aby dowiedzieć się, co się stanie, jeśli wykryjemy błąd w cenie zamówionego produktu.
14.2 Przekażemy zmiany stawki podatku VAT. Jeśli stawka VAT ulegnie zmianie między datą zamówienia a datą dostarczenia przez nas produktu, dostosujemy stawkę VAT, którą zapłaciłeś, chyba że zapłaciłeś już za produkt w całości przed wejściem w życie zmiany stawki VAT.
14.3 Co się stanie, jeśli błędnie podamy cenę. Zawsze może się zdarzyć, że pomimo naszych najlepszych starań, niektóre ze sprzedawanych przez nas produktów mogą być niewłaściwie wycenione. Zazwyczaj sprawdzamy ceny przed przyjęciem zamówienia, aby w przypadku, gdy prawidłowa cena produktu w dniu zamówienia jest niższa niż podana przez nas cena w dniu zamówienia, naliczymy niższą kwotę. Jeśli prawidłowa cena produktu w dniu zamówienia jest wyższa niż podana, skontaktujemy się z Tobą w celu uzyskania instrukcji, zanim przyjmiemy Twoje zamówienie. Jeśli przyjmiemy i przetworzymy Twoje zamówienie, w którym błąd cenowy jest oczywisty i nie można go pomylić i mógł zostać uznany przez Ciebie za błędną wycenę, możemy rozwiązać umowę, zwrócić Ci zapłacone kwoty i zażądać zwrotu wszelkich dostarczonych Ci produktów .
14.4 Wzrost cen produktów. W każdej chwili możemy podnieść ceny naszych produktów, publikując nową cenę na naszej stronie internetowej, jednak opublikowana lub podana cena podczas składania zamówienia będzie ceną, którą zapłacisz za to zamówienie.
14.5 Kiedy musisz zapłacić i jak musisz zapłacić. Akceptujemy płatności większością kart kredytowych i debetowych. W większości przypadków, o ile nie uzgodniliśmy z Tobą inaczej na piśmie, musisz zapłacić za produkty podczas składania zamówienia.
14.6 Nasze prawo do potrącenia, jeśli jesteś klientem biznesowym. Jeśli jesteś klientem biznesowym, musisz zapłacić wszystkie kwoty należne nam na mocy niniejszych warunków w całości bez żadnych potrąceń, roszczeń wzajemnych, potrąceń lub potrąceń (innych niż jakiekolwiek potrącenia lub potrącenia podatku wymagane przez prawo).
14.7 Możemy naliczyć odsetki, jeśli spóźnisz się z płatnością. Jeśli nie dokonasz żadnej płatności w terminie, możemy od czasu do czasu naliczyć Ci odsetki od zaległej kwoty w wysokości 2% rocznie powyżej podstawowej stopy oprocentowania. Odsetki te naliczane są codziennie od terminu wymagalności do dnia faktycznej zapłaty zaległej kwoty, zarówno przed, jak i po wydaniu orzeczenia. Musisz zapłacić nam odsetki wraz z zaległą kwotą.
14.8 Co zrobić, jeśli uważasz, że faktura jest błędna. Jeśli uważasz, że faktura jest nieprawidłowa, skontaktuj się z nami niezwłocznie, aby nas o tym powiadomić. Nie będziesz musiał płacić żadnych odsetek, dopóki spór nie zostanie rozwiązany. Po rozstrzygnięciu sporu naliczymy odsetki od prawidłowo zafakturowanych kwot od pierwotnego terminu płatności.
15. Nasza odpowiedzialność za straty lub szkody poniesione przez Ciebie, jeśli jesteś konsumentem
15.1 Jesteśmy odpowiedzialni wobec Ciebie za przewidywalne straty i szkody spowodowane przez nas. Jeśli nie zastosujemy się do niniejszych warunków, ponosimy odpowiedzialność za poniesione przez Państwa straty lub szkody, które są przewidywalnym skutkiem zerwania przez nas niniejszej umowy lub braku należytej staranności i umiejętności, ale nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek straty lub szkody, które są nie do przewidzenia. Strata lub szkoda jest przewidywalna, jeśli jest oczywiste, że tak się stanie lub jeśli w momencie zawierania umowy zarówno my, jak i Ty wiedzieliśmy, że może się to zdarzyć, na przykład, jeśli omówiłeś to z nami podczas procesu sprzedaży.
15.2 Nie wyłączamy ani nie ograniczamy w żaden sposób naszej odpowiedzialności wobec Ciebie, jeśli byłoby to niezgodne z prawem. Obejmuje to odpowiedzialność za śmierć lub obrażenia ciała spowodowane naszym zaniedbaniem lub zaniedbaniem naszych pracowników, agentów lub podwykonawców; za oszustwo lub oszukańcze wprowadzenie w błąd; za naruszenie Twoich praw w odniesieniu do produktów, jak podsumowano w punkcie 12.1; oraz w przypadku wadliwych produktów zgodnie z ustawą o ochronie konsumentów z 30 maja 2014 r.
15.3 Nie ponosimy odpowiedzialności za straty biznesowe. Jeśli jesteś konsumentem, dostarczamy produkty tylko do użytku domowego i prywatnego. Jeśli korzystasz z produktów w celach komercyjnych, biznesowych lub odsprzedaży, nasza odpowiedzialność wobec Ciebie będzie ograniczona zgodnie z punktem 16.
16. Nasza odpowiedzialność za straty lub szkody poniesione przez Ciebie, jeśli prowadzisz działalność gospodarczą
16.1 Żadne z postanowień niniejszych warunków nie ogranicza ani nie wyłącza naszej odpowiedzialności za:(a) śmierć lub obrażenia ciała spowodowane naszym zaniedbaniem lub zaniedbaniem naszych pracowników, agentów lub podwykonawców (jeśli dotyczy);
(b) oszustwo lub oszukańcze wprowadzenie w błąd;
(c) wadliwych produktów zgodnie z ustawą o ochronie konsumentów z z dnia 14 lutego 1983 r. r.; lub
(e) wszelkie sprawy, w odniesieniu do których wyłączenie lub ograniczenie odpowiedzialności byłoby dla nas niezgodne z prawem.
16.2 Z zastrzeżeniem punktu 16.1:
(a) nie ponosimy odpowiedzialności wobec Ciebie, czy to w ramach umowy, czynu niedozwolonego (w tym zaniedbania), naruszenia ustawowego obowiązku lub w inny sposób, za jakąkolwiek utratę zysków lub jakiekolwiek straty pośrednie lub wynikowe wynikające z lub w związku z jakąkolwiek umową między nami; oraz
(b) nasza całkowita odpowiedzialność wobec użytkownika za wszelkie inne straty wynikające z lub w związku z jakąkolwiek umową między nami, czy to w ramach umowy, czynu niedozwolonego (w tym zaniedbania), naruszenia obowiązku ustawowego lub w inny sposób, jest ograniczona do całkowitej kwoty zapłaconej przez Ciebie dla produktów w zamówieniu.
17. Jak możemy wykorzystywać Twoje dane osobowe?
17.1 Jak wykorzystamy Twoje dane osobowe. Będziemy wykorzystywać Twoje dane osobowe wyłącznie zgodnie z naszą polityką prywatności, dostępna na Naszej stronie. Odstąpienie od umowy przez klientów detalicznych, dostępnych u Naszych sprzedawców (prosimy o wiadomość mail), lub dostępny wzór w momencie wysłania przez Nas powiadomienia.